RISP-SQL SmartBiro

Domov – RISPSQL SmartBiro

Avtonomnost

Celovitost

Organizacija

RISP-SQL Smart Biro

RISP-SQL Smart Biro CRM je napreden sistem za upravljanje odnosov s strankami, zasnovan za izboljšanje učinkovitosti in preglednosti vaših poslovnih interakcij. Sistem omogoča centralizirano zbiranje vseh podatkov o strankah, vključno z zgodovino komunikacije, prodajnimi aktivnostmi in načrtovanjem prihodnjih korakov.

Z enostavno uporabo in naprednimi funkcijami, kot so segmentacija strank, beleženje dogodkov in obveščanje o ključnih nalogah, RISP-SQL Smart Biro CRM optimizira prodajne in marketinške procese. Sistem je prilagodljiv potrebam vašega podjetja in vam pomaga graditi boljše odnose s strankami ter povečevati prodajno uspešnost.

RISP-SQL Smart Biro CRM centralizira podatke o strankah, optimizira prodajne aktivnosti in izboljšuje odnose, kar vašemu podjetju omogoča boljši pregled in večjo učinkovitost.

  • KONTAKTNI PODATKI (spremljanje kontaktnih podatkov o poslovnih partnerjih)
  • POSLOVNE PRILOŽNOSTI (Spremljanje poslovnih priložnosti)
  • PROJEKTI (Vodenje projektov)
  • NALOGE in ZADOLŽITVE (Spremljanje dodeljenih nalog oz. zadolžitev)
  • SESTANKI (Spremljanje sestankov)
  • TELEFONSKI KLICI (Spremljanje telefonskih klicev)
  • ELEKTRONSKA POŠTA (Vodenje arhiva odposlane in prejete elektronske pošte. Sinhronizacija z MS Outlook)
  • REKLAMACIJE (Spremljanje reklamacij)
  • ELEKTRONSKI ARHIV DOKUMENTOV (Zajem scaniranih dokumentov v elektronski arhiv z pripadajočimi metapodatki)
  • OPOMNIKI (Nastavitev opomnika sebi in ostalim sodelavcem)
  • PORABA ČASA (Evidentiranje in spremljanje porabe časa)
  • AKTIVNOSTI (Spremljanje aktivnosti zaposlenih v podjetju)

Rezervirajte brezplačno predstavitev